Duygudikicidkc Kızlar Haziran da doqum yapıcam yenidoğan bebek için önereceğiniz güneş kremi varmıdır ? Ya da gerek var mı ister istemez dışarı çıkıcaz çünkü 😏
Momy1 Duygudikicidkc ben mustelanin gunes losyonunu aldim dogurunca kullanirim diye. Ama suan kendim kullaniyorum🤗
uraz_ve_annesi- İncia diye bir marka var tamamen temiz içerikli ben pişik kremi şampuan losyon falan hep bu markadan alacağım güneş kremi de var bi araştırıp alabilirsiniz eğer alacak olsam güneş kremi de bu markadan alırım