Busrast herkes gecelik öneriyor ama ben kendim alt üst pijama takımı almıştım gayet kullanışlı ve rahattı yine de siz bilirsiniz ☺️ Ketıl götürebilirsiniz kahve falan lazım oluyor su ısıtmak İçin sezeryan doğum yapınca da doktorlar kahve ve bitter çikolata öneriyor , kayısı hoşafı , dut hoşafı süt İçin iyiymiş aklıma şimdilik bunlar geldi 🌸