Kızlar 39+0 bugun ilk defa oldumm. Öncelikle asla korkmayın bende çok tedırgındım korkuyodum ama saniyelik bişey resmen evet biraz acı oluyor ama seni mahvedecek kdar değil🥰 Doktor 2 cm açıklık var ve bebek aşağıda bayagı artık kafasını hissedebiliyorum dedıı. Çok heyecan yaptım acaba böyle olupta kaç günde doğurdunuz kızlar yaşayan var mıı? Haftaya salı günümüz tamamen doluyor ve doktor hala doğmazsa ondan sonra en fazla 5 gün daha beklerim ve sunıyle başlatırım dedı