Merhaba hanımlar bugün doktora gittim 19. Haftadayım suyum kritik seviyede azalmış yarın yatış yapacağım detaylı ultrasona girdim bebeğimin bütün organları yerinde sıkıntı yok ama suyu bitmek üzere. Bir hafta sonra suyu artarsa amniyofüzyon yani su takviyesi yapılacak ancak tabi ki riskli bir uygulama kurtulma şansı yüzde 40 dedi doktor. Başına buna benzer sıkıntı gelen var mı nasıl bir sonuç aldınız bana dua etmeyi unutmayın edenlerden Allah razı olsun