BusenurR Kızlar bugun hamile oldugumu öğrendim beta 18le ama gec döllenme olmus daha cok yeni sanırım ama pembemsi akıntı geldi ve karnım kasıklarım cok ağrıyo acaba yeni yerleşiyo olabilir mi yads neden böyle oluyo biliyo musunuz acaba
Aslan02 BusenurR kadın doğum için su an erken henüz canım gitsende keseyi göremezsin bu değerle. 2 güne bir kan ver betah hcg artısına bak düzenli artması gerekiyo hayırlı olsun şimdiden😍