biranneadayiyim estağfurullah, ben 2 haftada bir gidiyorum, perşembe inşallah benim de kontrolüm var kuzum, ama tahmin ediyorum ki bu haftadan sonra haftada 1 gel diyecek doktorum, ben Almanyadayım burada doğum şekli konuşulmuyor canım, sonuna kadar normal zorlanıyor 😄 bebeklerin dönmemesi nadir olur, madem benim gibi hissediyorsun dönmüştür endişelenme, devlette doğum yapacaksan okuduğum kadarıyla orada da normal doğum destekleniyor sonuna kadar, bence hiç korkma, madem doktorun en son gittiğinde olumsuz bişey dememiş, bi sorununuz yok ve normal doğuma müsaitsindir 🧿 burada hatta çatı muayenesi falan bile yapılmıyor, doğum başladığında anca kontrol ediliyor, çünkü çatı darlığı da aslında çok sık olan bi durum değil, Türkiye’de her 2 kadından birine neredeyse çatın dar ve sezaryen deniyor , bana çok tuhaf geliyor 🤷🏻♀️