Dygsacli Kızlar yemek yedikten sonra kabızsam da o gün karnım taş gibi oluyor,size de oluyor mu? Şişip iniyorum resmen 20.haftadayım 😐😐😐
Seyma_ck Dygsacli Benim de o haftalarda oluyordu resmen yemek yemek eziyete dönüşmüştü sonradan bu durum geçti bende ama.Aç karna sabahları 3 kayısıyı 1 bardak suyla kaynatıp için iyi geliyo ben o haftalardan beri yapıyorum.Bir de doktoruma kan ilacını değiştirttim kan ilaçları da yapıyomuş