Sekerimmm Arkadaşlar nst de sancim çıkıyor du Perşembe ac gel duruma göre doguma alabilirim dedi doktor bugün de grip oldum bebeği etkiler mi yada dogum da faln sıkıntı olurmu
Sbm050421 Sekerimmm nisan ayı hamilelerin hastalık ayı sanırım , 1 haftadır hastayım geçmiyor , geçmek bilmiyor , inşallah bir şey olmaz Allah’ın izniyle , doktorunuza sorsaydınız keşke
7266gnl Sekerimmm 2-3 gündür öksürük burun akıntısı göz akıntısı herşey var cumaya alalım dedi doktor sezeryan için testleri verdim bugün bakalım hayırlısı yarın anestezi onayı alabilecek miyim alırsam da korkuyorum öksürüğüm çok ameliyat sonrası nasıl olur bilemiyorum 🤦
Berilko Ben de aynı durumdayım kızlar bikaç güne doğumum olacak ama hala iyileşemedim sesim boru gibi hep bi grip hali😏
Esrasenturk8 Gece yatmadan bu postu gördüm simdi bi uyandım burnum dolmus boğazım yanıyor. Yarın sezaryene giricem ben de :(
Sekerimmm Azra57 evet bir hafta önce dogum yaptim cnm bebeğim ciğerde enfeksiyon varmis yoğun bakımda antibiyotik tedavisi yapılıyor 😔😔