Nisrem elfkara bende yeni yaptirdim 1 hafta olmadi walla tereddutlerim vardi ama cok memnun kaldim.Cikolata yaptrdim sadece gayet lezzetli ve ozenli geldi.Kargoyada hemen verdiler bekleme yasamadim
esena13 elfkara elfkara merhaba çikolata atölyesinden yaptırdınız mı acaba lezzeti nasıldı memnun kaldınız mı