Merhaba anneler şuan 9+6 haftayim 28 Nisan da kısmetse 12+1 olacağız 🤲🏻 İkili tarama testi için 11-14 haftaları arasi gidiliyormus gerçi daha takipli doktorum söylemedi (cuma kontrol) Erbil Çakar isimli doktoru çok ovduler Zeynep Kamil de ayrıca Ümraniye’de de klinikte de bakıyormuş taramalar ama klinikte kan verilmiyor malesef. O yüzden Zeynep Kamilden zar zor uğraşarak 28 Nisan için randevu buldum hemen aldım . Kısa zamanda Zeynep Kamil Erbil hocaya gidip ikili test yaptıran var mı ? Kendisi giriyor değil mi gidenler deneyimleri paylaşabilir mi 💫