Kızlar 28+6 haftaligim. 28+4 de doktor kontrolünde bebegin kafasinin asagida olduğunu söyledi gecen aya kadar popo asagidaydi. Bu haftalarda boyle donup sorun yasayan ya da yaşamayan var mi. Bu aylarda donmeye baslayanda varmis son ay donende varmis ama yine de tedirgin oldum.