Tugba0606 Arkadaslar 5 gun once kan deguerin 2.30 bugunku kan degerim 3.30 test aldim cok hafif bir cizgi belirtisi var sizde varmidir …. 😐
Mere Tugba0606 canım 5 üstü olmadığı sürece gebelik var denilemez ve idrar testleride 10 veya 20 nin üstündeyse değerin o zaman çizgi çıkar silik olarak
elifffff1601 Tugba0606 bi kaç gün daha bekleyip kan testini tekrarlayin bence. Burada bi arkdsn 5.6 idrar testi pozitifti kan negatif cikiyordu biraz bekleyip kan testini yeniledi ve kandada pozitifi gördü. İnşallah sizinde yüzünüz guler 🥰
Hulus Tugba0606 çizgi kuruma çizgisi olabilir öyleyse bende aynı hataya düşmüştüm ne yazık ki o ay hamile değildim .
Zynpcbi Tugba0606 kimyasaldır büyük ihtimalle 5 gün önce 2.30 çıkıp bugün 3.30 çıkması düzenli artış olmadığını gösterir inşallah en kısa zamanda haber alırsınız 🙏