Merhabalar herkese az önce başıma çok saçma bir şey geldi ne yapacağımı bilemiyorum delirmek üzereyim. Yaklaşık 1 hafta önce Mhrs üzerinden 2 tane randevu aldım biri 12 nisan yakacik doğum hast. Diğeri 19 Nisan zeynep kamil. Bugünkü randevuma koştur koştur geldim 7 dk geç kalmıştım zaten danışma dedi sizin randevunuz iptal olmuş. Nasıl yani dedim 7 dk geç kaldım alt tarafi. Yok geç kalma değil randevu iptali. Orda ağlamaktan helak oldum artık 11+1 deyim hala doktorum yok. Ağlaya ağlaya çıktım zaten sancim var acile gittim en azından bebeğim iyimi diye stresten iyice sancim arttı. Bi yandan telefonumdan randevularima bakıyorum mhrsden 19 Nisan Zeynep Kamil randevumuda iptal etmiş. Sinirden stresten ağlaya ağlaya eve dönüyorum şu an. Niye randevularimi iptal ediyorlar ne alaka allahim deliricem. Son zamanlarda sizinde başınıza geldimi böyle saçma bi olay?