umut123_ Canım benim ilk önce yapman gereken tek şey eşinle birlikte olurken çocuk için diye düşünme. Açıkca yaZıcam ama zevk al sadece. İkinci olarak mutlaka sağlıklı beslen bu bebek düşünsende düşünmesende geçerli ama fast food , asitli yiyecekler, hormonlu şeyler bunları olabildiğince hayatından çıkar. Üçüncü olarak yumurtlama takibi evet etkili ama ben denerken bana çok stres yapmıştı ben bırakmıştım. Yumurtlama günleri kasık ağrısı akıntı filan artıyor vücudunu dinleyebilirsn ya da 2-3 günde bir düzenli ilişki yaşayarak hiç takip etmeyebilirsin daha az stres olursun. İlk hamileliğim 10 haftalıkkrn kalbi durdu kürtaj oldum , ikincisinde 6 ay sonra hamilr kaldım dış gebelik oldu ve tüpüm alındı üçüncüye hamileyim ve oda tam 6 ay sonra pldu ama 2. Ve 3. De hiç bir şekilde çocuk istiyorum düşüncesiyle yapmadım. Özellikle şu anki hamileliğimde hiç beklemediğim anda oldu. Akışına bırakıp kafayı rahatlatmak çok önemli