Merhaba anneler bugün tam 36. Haftadayım doktor kontrolüne gittim ilginç bir şekilde geçen haftaya göre oğlum sadece 30 gram almış 2430 kg şuan doktor kilosu düşük plesanta yaşlanmış doktor kilo almama sebebi buna bağlı olabilir dedi. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ? Bebeğim bu kilo ile doğarsa sorun olur mu sizce ? Haftaya gittiğimizdede kilo almamışsa doktor 38. Haftada sezeryana almayı düşünüyor.