Kızlar kadın doğum dr um artık tansiyon takibi yapalım dedi. Bir şikayetimde yoktu rutin amaçlı istedi. Haftada 2 gün ölç dedi 30.haftadayım. Az önce aile hekimliğinde hemşire ölçtü129/69 çıktı moralim bozuldu. Yarın bir daha bakalım dedi. Aşırı yüksek değil ama yüksek dedi. Tuzu azalt falan dedi. Normalde düşük yada normal çıkardı. Moralim bozuldu sıkıntılı bir şekilde ilerler mi böyle diye