0103qsf Gebeligim boyunca 9 a 5 ve 10 6 ydi tansynm suan 36 haftalgm basim cok ağrıyordu tansyma bakm dedm 12 7 yuksek mi acile gitmemi gerektirir mi yardımcı olurmusunuz doktorumun numarası yok ulasamdm
berjerdekikaolikalev 0103qsf Çok ideal tansiyonun canım korkma😌 son zamanlara gelmişsin çok normal , olağan ölçümün bi tık üstünde çıkması
Gulsurmeli 0103qsf Normal tansiyonunuz endişe etmeyin Benim de tansiyonum hep 9/6 falandı 36-37.haftadan sonra 12/5 falan olmuştu
0103qsf berjerdekikaolikalev cok sag ol kimse de yok bir başımayım korktm bir an hep dusuktu ya basima agri girdi dedm heralde dustu yine bazen 9/4 oluyordu 12/7 görünce cok korktum cok teşekkür ederm yorum yaptın icin🙏
0103qsf okuyor teşekkür ederm oyleyms hamilelgm boyunca tansynm hep dusuktu 9/4 10/5 hatta 8e kadar düştüğü olurdu ilk kez 12 gorunce bide cok yogun bas agrisu olunca sok oldm korktm
0103qsf Gulsurmeli teşekkür ediyorum sag ol yorum için öyleymiş sonlara yaklaşınca insan daha da korkuyor 😊