imranto Merhabalar Bugün 36. Haftama girdim sancım ve (gerçi hamileliğim başladığından itibaren adet sancısı gibi sancım var ) bebek sanki çıkacakmış gibi hissediyorum. Dolgunun ağırlık ve iğne gibi batma var aranızda yaşayan var mı
Tugceelanaz imranto Bebek baskı yapıyordur , kanala yerleşmek için. Düzenlı sancın yoksa muhtemelen yalancı sancıdır :)
Tugceelanaz imranto Beline kasıklarına vuruyorsa karnının sertleşıyor o arada şiddeti artıyorsa doktora görünmekte fayda var :)