Gamze__79 Kızlar korkmus tum ama bu da bitti yeni bişey daha ogrrnmiş oldum tek sıkıntı sabahtan bu saate kadar hastanedeydim sonuc bekle sıra bekle derken neyse sağsalim kurtuldum 😂sırada ne var🤔🤭
iremss Gamze__79 artk test kalmadı, 30 haftalardan sonra doktor isteğine göre nst çekimi başlıyo onda da bişi yok 😂