Kizlar bugün moralim çok bozuldu perinatolojiye gittim ama detaylı bakmadılar doktor riskli gebeliğin olmadığı için detaylı bakmicam dedi sadece ölçümlerini yaptı .ikili üçlü testleri yaptırıp yaptirmadigimi sordu bende yaptırmadım dedim .bana dediki yani cocugun dön sendromlu olsa bile devam edicekmisin gebeliğe dedi çok sinirim bozuldu . Acaba sormak amaclimi öyle. Dedi anlamadım