Lk34_ Ahh canım Ahh haftamızda aynı sorunumuz da… Gelişimi gayet güzel giden bebeğimin bir anda 2 haftada 90 gr aldığını öğrendik. Halbuki çok çok iyiydi kilo alımı. Nefesi kalbi suyu gayet güzeldi. Doktor sen beslenmene dikkat et gerisi bebişte artık dedi. Bebeğim için de minyon bir bebek gerilik var diyemem ama takip edelim dedi. Ben sabah aç karna ayrı ayrı tahin pekmez yiyorum. 2 haşlanmış yumurta ceviz portakal. Bazen açık çay. Aralarda yine yoğurt ceviz muz portakal. Bakliyata yüklendim şu sıra. Mercimek fasulye gibi. Dualarımı da eksik etmiyorum. İnşallah bebeğim haftasını yakalar. Bu haftalarda bu sorunu çok duymaya başladım. Ama cihazlara da pek güven olmuyor. Ben devlete gidiyorum. Cihazı 2D imiş. Doktor kendisi belki de 200-400 gr fazladır cihaz eski demişti. O yüzden kafana takmadan beslenmene dikkat et. Zor insanın aklında sürekli ama dikkat edicez artık.