Beyzanrr Sena646 sade maden suyu çok büyük bi nimet bende de var mide yanması valla yarım şişe içiyorum rahatlıyorum
Sena646 Beyzanrr sade maden suyunu da hiç sevmem 😅 yarımını ancak icebiliyorum zaten çok teşekkür ederim 😊