Benım gibi aşılama İle gebe kalan var mı acaba? Hiçbir sıkıntım yok sadece vajinusmusu yenemedim şansımı denemek istedim bugun 7. Haftamıza girdik şükürler olsun ama korkularım var henüz kalp atışını bile duymadık.. 18 nisanı sabırsızlıkla bekliyorum..