bahareken07 Kızlar doktorum 30 haftada gel ciğer geliştirici yapalım dedi bı sorun yok ama neden iğne yapacak pek anlamadım yapan var mi
ilknurrerdemm İkiz olduğu için erken doğum riskimiz her zaman var sorun olmasa dahi erken doğum olursa diye yapılıyor.. 28. Haftamda oldum bende