baharclk Ah ben o kadar mutluyum ki hayatımda ilkleri yaşıyorum aşırı zayıftım ne yapsam alamıyordum kilo Dr bu zayıflıkla bebek iyi tutunmuş sana demişti mesela 😊 şuan ki doktorum diyet önerdi bir sorun olmaması için çünkü daha bebek küçükmüş ilerleyen aylarda çok kilo alıcakmış şimdiden bu kadar alma dedi bende dua ediyorum doğumdan sonra bu kiloda kalırım inşallah diye 😊