[silindi] Kizlar adetim 1 gün gecikmeyle önce sağlık ocağına 1 saat sonra hastaneye kan verdim 09.30 sağlık ocağına verdiğim : 221 beta 10.10 hastane verdiğim : 299.73 beta Yükselmesi normal mi ilerliyor ??
Damlacaa Gayet normal ayrıca zaten beta verilecekse düzenli, aynı labaratuvara verilmeli labaratuvardan labaratuvara biraz oynayabiliyor
Damlacaa [silindi] sadece bir kere daha kan vermeniz yeterli artışı normal mi diye sonrs beklemek kalıyor sadece 🙏🏻🥰 Ben beş kere ard arda verdim düzenli mi artıyor diye 🤦🏻♀️ Hayırlı uğurlu olsun sizede maşallah 🌸