Kızlar 16+6 haftalık gebeyim. 3 gündür kasıklarım ve karnım agrıyor. Doktora gittim ilk gittigim doktor Bi sıkıntı yok dedi agrılarım için progestan fitil verdi. Bugün devamlı gittiğim doktorum gerek yok dedi bıraktırdı. Çok şiddetli degil agrılarım ama herkeste oluyor mu merak ediyorum birşey olur diye korkuyorum. Yaşayan var mı?