NezihaB38 Bugün randevum vardı herangi bir belirti sancı ağrı yok bebişimin içerde rahaat 😁😁 1 hafta daha bekleyip suni sancı verilecek dualarınizda bizleride unutmayın insllah kendi sancım gelir 😔😔