Ben 4. Ayın içindeyken bebek arabasıydı beşikti kamerasına kadar aldım. Yılbaşı zammı gelmeden halledelim dedik. İyi ki de öyle yapmışız. Aldığımız araba üzerine 1200 TL koydu bile mesela. Bu devirde erken diye bir şey yok maalesef her geçen gün bir gün önce almadığımız şeye pişman oluyoruz.