Dün öğlen saat 4 gibi acile gittim suyum geldi zannetim değilmiş altan muane ettiler şimdi lavabaya girdim peçetede sümüksü koyu kahve rengi kana çok benzer bişey vardı altan muane olduğum için mi oldu yoksa nişanım mı geldi napmsam bilmiyorum ama altan muane olduğum için gelmiş olsaydı dün gelirdi diye düşünüyorum aradan çok geçti çünkü