Selcan_ayaz Kızlar 35. Haftaya girdim çalışıyorum hala ve sürekli karnım sert kasılıyor gibi sizede oluyor mu normal mi bu sertlikler
kahvesever__ Selcan_ayaz normal bebek büyüdü için yeri kalmadı için bir yere sertleşiyor orda kalıyor
Pnaar34 Selcan_ayaz düzenli magnezym kullaniyorum ama benimde sürekli sertlesiyor karnm. suan 38deyim ve 26-27 den beri bunu yasiyorum
Eda_Esen Selcan_ayaz canm dinlenince geçmeyen düzenli kasılma ve sertlik varsa bi acil de nst çektir sancıların başlıyor olabilir…
Nisrem Selcan_ayaz ayni durumdayim bende sizin gibi.35+4uz dün saglik ocagindan ebe aradi onada sordum gayet normal kasilmasi yeri daraldi çünkü agri sanci yapmadığı surece hareketlerini takip et gerisi onemli degil dedi