butterfly4 Arkadaşlar bebek doğunca 1 hafta sonra saçı tamamen kazınmalıymış, ya nasıl yapıcaz bunu neyle kesicez, doğumuma 1-2 hafta kaldı
Mehtapca06 butterfly4 sünnet o zorunlu değil ama mantığı da şu anne karnında bebek senden beslendiği gibi ilk saçına anne saçı denir bu sebeple anne saçı kesilir doğduktan sonraki bebeğin kendi saçı gelsin ☺️
Nealakasivarrr Mehtapca06 oğlum doğduğunda simsiyah saçları vardı. Kestik ve uzayan saçları çok daha açık renkteydi 😊
Cansugamze_ 13 aylık hala kestirmedim oğlumun saçını soğuk havalara denk gelmişti kafası üşümesin die kestirmedim şuan havalar birz daha ısınsın iyice kestircem
Esraliiii butterfly4 ben 3 aylıkken kestim zaten cok seyrek sacları var makineyle 5 dk kestim uzadı yine sıcaklar gelsin kesicem tekrar
Mysaa butterfly4 doğduğun da saçı yoktu oğlumun sarışın bi bebekti 7 8 ay civarı biz evde makineyle 1 e kestik hala da küçük kavanozda saklıyorumdur😊
Nealakasivarrr butterfly4 7. Gün kestik oğlumun. Eşimin traş makinasıyla. Çok kolay oldu. Yalnız asıl problem 1 yılda ancak uzadı saçları 😂 şimdi kızımız olucak inşallah o kadar kısa kesmeyeceğim bu sefer. 3 veya 5 numara yapacağım
Mehtapca06 Nealakasivarrr doğrudur benim oğlumun da saçları siyahtı şimdi sarışın 😂 inşallah tekrar siyah olur 😂