Kızlar ya Perşembe günü yatışım var rahim de ve ultrasonda gebeliğim gözükmüyor ama kanda cikiyo hep 100 arası ama tam da düşmüyo iğne yapicaz dediler yerini bilmeyen gebelik diyoruz buna falan dediler ilk gebeliğim ve 3 haftadir perişan oldum ve çok korkuyorum iğne yapanlar oldu mu iğne sonrası neler yasadnz ne gibi bı ağrılar oluyo direk kanamami oluyo birde yanımda neler götürmem lazım