Elifazad canım halkanin şimdi pek bir önemi kalmamış serklaj daha iyiymiş benim oğlum şuan 3 yaş 2 aylık şuan 30+1 hamileyim bunda serklaj da yapılmadı halka da takılmadı Allah’a emanet gidiyoruz bakalım Rabbime inanıyorum güveniyorum herşey çok güzel olacak inşallah 🤲 çok dua et Rabbime canım korkma ama herşeyin çözümü var 🥰🌺