Merhaba,
Öncelikle iki isim seviyorum :)
Bebeğimin ilk isminin Mina olmasını istiyorum ama çok naif geliyor yanına yakışabilecek biraz daha güçlü ya da fonetik olarak uyabilecek bir öneriniz var mıdır ? Benim düşündüklerim
Mina Lavin, Zeynep Mina, Mina Leyâl 🥰 Görüşlerinizi merak ediyorum 🙏🏻🥰