Kızlar merhaba Şubat ayında da kimyasal geçirdim adetimin 35. Günü beta 20 di sonra artı ama düşüşe geçti.geç yumurtlamaydıda zaten . Kimyasal ile sonuçlandı bu ay femara ve çatlatma iğnesi kullandım adet 4 gün kala 60 çıktı daha sonra adet günü 28. Gün baktığımda yani 4 gün geçince 260 çıktı ama ben çok korkuyorum tekrar kimyasal olur mu diye aspirine başladım 4 gün önce 60 adet günü 260 çıktı yani 4 gün sonra tekrar kimyasal yaşamaktan çok korkuyorum sizce değerlerim nasıl