annecik12 21+5 iz arkadaşlar 1. Dozumuzu olduk ikinci dozu haftaya izleme geldiğinde yapabilirsin dedi . Tekrar sordum aynı cevabı aldım. Bu kadar kısa süreyle yapılır mı ? Bilgisi olan var mı
MissBus annecik12 ben de bugün oldum. 1 ay sonraya yazdı diğerini. 1 hafta çok az geldi bana. Gitme bence sen ne zaman gidersen o zaman yapıyor zaten :)
MissBus annecik12 tabi bence öyle yap. Ama aile hekimini taşıman lazım. Kolay taşınıyor e edevletten oluyor. Bence taşınınya yaptır 1 ay koy işte.