ozlmglsc Gözünüz aydın, sağlıkla büyütmek nasip olsun inşallah. Okurken içim açıldı gerçekten 😊 İlk doğumum olacak benim de, güya dün sezaryen olacaktım ama kovid pozitif çıktığım için cumaya ertelendi. Her şeyde vardır bir hayır diyorum, şu halde ne kendime bakabilirdim ne bebeğe. 39+4’teyim, akşamüstü ufaktan regl ağrısı gibi ağrılarım oldu. İnşallah sizinki gibi rahat bir doğum olur benim gibi bekleyenler için 😊🙏🏻