Aycaktas 38 haftalik dogum yaptim bebek iyiydi sonra solunum sıkıntisi cikmis kuveze aldilar boyle olup kucagina alan varmi
Zynp44 Aycaktas 38 kaçta yaptınız. Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 benimde 38+3 de doğumum var 17 gün sonra🙏
nurcan_26g Eylul2019 solunum sıkıntısı sigaraya bağlı değil arkadaşım . Özellikle sezeryan doğumdan sonra çok fazla yaşanabiliyor bu durum doğal yolla gelmediği için bebek.
Eylul2019 nurcan_26g ben kendim ictgm icin korktm o yuzden sordum arkadsim..ilk kizimi bende sezeryan dogurdum..sezeryanla alakasi yok solunum sikntisinin
nurcan_26g Eylul2019 bende ilk oglumu sezeryanla doğurdum ve maalesef sigara kullanıyodum ama solubum sıkıntısı olmadı . Ama doktorum sezeryan risklerini sayarken en başta solunum sıkıntısı yaşayabilme ihtimalini anlatmıştı bana ona dayanarak söylüyorum
Defnedurum 38 haftalıkken sezeryan ameliyatı oldum 6 gün önce bebegimde solunum sıkıntısı vardı cok hızlı nefes alıyordu Allah’a sükür aksam 9 da bebegin taburcu edicekler içinizi ferah tutun bol bol dua edin bebekler kendini cabuk toparlıyor