Oyku3005 Adanada olanlar hangi doktor ve hastane öneriyorsunuz bide ilgililermiydi sezeryan istiyorumda süreç nasıldı😊
Princessmom Oyku3005 metro hastanesinde hakan erdem de sezeryan doğum yaptım eli aşırı hafif 2 günde ağrım flan kalmadı bebegme hep kendim baktım
heleninannesi06 Oyku3005 bende adanadayim ama burda çok Adanalı yok sanırım başkente gidiyorum bende kısmetse 6 Mayıs’ta doğum keşke bilen birileri çıksa 😊