1233466777 sonucunuza göre hep b ye karşı aşılısınız ve koruyuculuğu da yüksek (10un üzeri koruyuculuk için yetiyor, 100ün üzerinde olması çok iyi ve istenen bi şey) yani hep b hastası değilsiniz, taşıyıcı da değilsiniz, öyle olsa zaten doktorunuz size bunu çoktan söylemiş olurdu