melekxvedat Merhaba kızlar dün aşılamanın 13. Günüydü test yaptım negatif geç döllenme olabiliyor mu bugün kasıklarım da ağrı oldu bi umut işte yada adet sancısı mı bilemedim
Escobar melekxvedat sancılara takılma bende tüp bebek yaptım adet ağrısı gelip gidiodu kullandığın ilaçlardan ötürüdür o ama teste gelince ben transferin 10. Günü test yaptım çok net çizgiydi geç döllenme bile olsa silik çıkabilirdi yinede ümidini kırmayayım
melekxvedat Escobar bende öyle düşündüm ilk aşılamada tutma ihtimali düşükmüş 2. 3. Deneme de daha yüksekmiş bakalım hayırlısı