irem3435
Bemde ilk aylarda vardi sonradan kendi koptu ve kayboldu birdaha da çıkmadı doktor da sıkıntı olmaz dedi gebelikte oldu benim ama gebelige bağlı dedi doktor çünkü hamilt olduğumu öğrendim bir ay gecti gecmedi o sekilde farkettim hayatım boyunca hic olmamıştı gebeliğe bağlı hwr ne varsa yaşadım vallahi normal doğuma engel değildir herhslde geçtikten sonra