[silindi] 16 hafta 4 günlük hamileyim bugün ki muayenede doktor bebeğin kafasının aşağıda oldugunu bu aylarda çok beklemediğini söyledi. Bu durumu yaşayan varmı bu durum neden kaynaklı oluyor bilen varmı ? Endişe ediyorum
Hlt-seyma21 [silindi] bebek bir cok pozisyon alıyor benimde bas aşağıdaydı döndü keyfine göre tamamen
Pnaar34 [silindi] benmde en basindan beri kafası asagıdaydı 38 haftalık olduk hala asagıda hicbir sorun olmuyor emin olabilirsin 🌸
icegul [silindi] bana da 20 haftalıkken başı aşağıda dedi, iyi bişey mi dedim, bu haftalarda yeri geniş olduğu için nasıl durduğu önemli değil zaten sürekli döner dedi