38+1 im haftaya pts. sezeryan olacağım devlette. Dün kontrole gittim. Nst de sorun çıkmadı bebeğimin kakası birikmeye başlamış artık bağırsaklarında. Perşembe günü sabah tekrar gel dedi. şans ya dün geceye yakın kasılmalarım başladı sık sık kasılıyorum uykudan da uyandım bir kaç defa sabah kalktığımda aynı şekil devam ediyordu hala öyle. Karnımı oksayinca normal bir tepki veriyor bebeğim ama kasılmalar var. Böyle bir durum yaşayıp nasıl yol izlediniz? Yada siz olsanız ne yapardınız doktora gitmeli miyim takibe devam mi etmeliyim?