Nurcannnnnn ben geçen yıl ocakta aldım, ağustosa kadar kullandım, daha sonra hamile olduğumu öğrendim bıraktım ama çok güzel işimi görmüştü, tabi bitirmiyor ama mesela 8 aydır kullanmama rağmen çok az kıl çıkıyor kollarımda, bacaklarımda, koltuklarımda neredeyse hiç yok ama maalesef özel bölge de çok bi fark olmadı benim için, oradaki kullar daha inatçı diye sanırım