Melisakplnn ya ucuzdan kastınızı tam olarak bilmiyorum ancak indirim dönemi mağazaları gezerseniz 20-30-40₺ ye cok güzel şeyler aldım ben yazlık 🥰 bazıları e-bebek bazıları barış bebe bazıları baby mall ☺️ Hepsi pamuklu ürünler önemli olan kumaşın cinsi ve yumuşaklığı
Not olarak ekleyeyim yeni sezonlar daha yüksek fiyatlı geliyor bu ara alışveriş için uygun bir zaman diye düşünüyorum yaz bebeği mi sizin ?