Kimbu_anne Radyasyona dikkat etmeli, avmlerde x-ray cihazlarından geçmemek, yatak odasında telefon bulundurmamak, evde wifi varsa kullanmadığında kapatmak. Gıda olarak ise adaçayı, maydanoz suyu/çayı, yeşil çay hamileyken kaçınılmalı. Kahve de mümkünse içmemek daha iyi, icilecekse de seyrek… Yiyecek olarak da aslında kimsenin tüketmemesi gereken şeyler: Hamur isi, tatlılar, işlenmiş ürünler…. Biz de tüketmesek büyük iyilik ederiz kendimize ve bebeğe. Ve son olarak folik asit ve d vitamini takviyesi.