gizem1218 Benim bir gün geçti yapmaya korkuyorum testi açıkçası belirtilerim de var gebeliğe karşı sizce yapsam mı
Dryunl gizem1218 çıkar canım sabah öğlen farketmiyor herkes sabah daha net diyor ama ben öğlen yapmıştım daha net çıktı
Meralmert https://resimyukle.io/r/QMONgCMHDB kızlar sabah ilk idrarla yaptım bugün adet günüm birkaç gün önce erken gebelik testi yapmıştım çıkmamıştı sizde bakar mısınız ikinci çizgiyi gördüm sizlerde görüyor musunuz??