Susu21 Kızlar şimdi size bir soru soracağım. Betahcg vermek benim için işkence oldu resmen . İlk gebeliğimde sağlık ocağına verdim ama 2-3 günde sonuç çıkıyor daha sonda takip için acile gittim acilde burada bakamayız dediler siz nerde veriyorsunuz bacım .
Hamisannee Susu21 ben acilde verdim ama baş ağrım var gebelik şüphem var ilaç kullanamadim dedim öyle baktılar
Mavidunyamm Susu21 niye 3 gün sonra çok garip yani normalde 1 gün sonrasında çıkıyor. Acilede gidip yalandan midem bulanıyor başım dönüyor falandiyip bthcg isteyin 😂
annelikheyecanim Susu21 sağlık ocağı yapıyor aynı günün akşamı çıkıyor aslında saat 4 5 gibi e nabızdan da bakabilirsiniz
Susu21 Hamisannee bende rahatsızdım biraz o fırsatta test istedim sadece trafik kazası durumunda betahcg değerine bakabilirim dedi ben baya şaşırdım yani .
Susu21 annelikheyecanim e nabıza yüklemiyorlar da çok garip valla bu sağlıkocagı en son kan degerlerime baktırdık geçen baktım 2 ay sonda yüklenmiş e nabıza . Birde sabah 10 dan sonra kan almıyorlar . O yüzden gidesim de gelmiyor. Az önce idrar yaptırayım dedim sağlık ocağına market dönüşü uğradım kadın 10 saniye bekledi kasette yok diye attı sonra .
minisinannesi07 Susu21 sürekli gittiğim takipli olduğum özel hastanede verdim 2 saatte çıktı. ama arkadaşım sağlık ocağında verdi geçen sene ve bir gün sonra çıktı sonucu. Birgün sonra çıkma sebebi de sağlık ocaklarının testleri laboratuvara gönderme vs süreciymiş doktoru öyle demiş o zaman
Susu21 Eylul2019 kanda öğrendikten sonra yükseldiğini takip etmek için kan vermem gerekiyor ya o zaman için sordum
Clk56 Susu21 özel hastanenin aciline verdim 2 saat sonra sonucu sayfalarından gordum telefonla arayınca alıp almadıklarını ne kadar sürede çıktığını söylüyorlar
Susu21 Clk56 2 gün gecikmem oldu da beklesem mi vermek için diyorum . Aşırı kararsızlık yaşıyorum bi taraftan da adet olacakmışım gibi agrı giriyor arada . Daha önce çok heveslenip çıkmayınca üzüldüm yine yaşamak istemiyorum da
Clk56 Susu21 ben adet günümde vermiştim ertesi gün öabt sınavım vardı adetim hep 1 2 gün önce gelirdi bebek de dusunuyorduk gelmeyince dedim bende bisey var herhalde bide asiri uyuyorum evde idrar testi yaptım pozitif cikti kana gittik ya 209 cikti ya 290 tam emin değilim 1 hafta sonra filan kese gözüktü beklemek daha mantıklımis ama o sıra hemen gözüküyor zanlettim acele etmiştim